1. ताजा अपडेट
Comments Add Comment
laxman raj sitaula
२०७५ भदौ १५ गते १४:१९
Story is the heart of a movie but in our country ,mostly film producer and director doesn't care about the story. The saddest thing is that the producer never gone through the store, he fully trusts to the director and supply the fund. Here neither a lyricist gets his royalty nor the script writer gets his royalty on his demand. Because of all these reasons mostly films becomes flops at all.

हिरोलाई ५० लाख, अनि कथालाई ?

कुनै चलचित्रको मेरुदन्ड मानिन्छ कथा यानेकि कथावस्तुलाई । स्क्रीप्ट नै झूर छ भने अरु क्षेत्रमा जति लगानी थोपरे पनि उत्कृष्ट चलचित्र बन्न सक्दैन ।

ठूला स्टार लिएर महंगो लागतमा बनाइएका चलचित्र पनि कमजोर स्क्रीप्टले गर्दा मात खाएका उदाहरण धेरै छन् । हालै दुई बलिउड फिल्म प्रदर्शनमा आए । एउटा सलमान खान अभिनित ‘रेस ३’ र अर्को रणवीर कपुर अभिनित ‘सञ्जु’ । निसन्देह रणवीरको तुलनामा सलमानको स्टारडम कयौं गुणा बढि छ । तर व्यापारको कुरा गर्दा ‘रेस ३’ भन्दा ‘सञ्जु’ धेरै अगाडि छ । ‘रेश ३’ले इदको अवसरमा रिलिज हुँदा पनि १६० करोडभन्दा बढि कमाई गर्न सकेन ।

‘सञ्जु’को स्क्रीप्ट तयार पार्नका लागि निर्देशक राजकुमार हिरानीले ठ्याक्कै ३ बर्ष लगाएका थिए । चलचित्रमा आफूलाई फरक-फरक हुलियामा देखाउन नायक रणवीर कपुरले २-२ महिनाको ग्याप लिएका थिए । फलस्वरुप अहिले उनीहरुको जताततै प्रशंसा भएको छ ।

नेपाली चलचित्रको कुरा गर्दा प्राविधिक पक्ष सुधार हुँदै गएको छ । तर स्क्रीप्टमा भने अझै पर्याप्त मिहिनेत गरिएको देखिदैन । हालसालै एक स्टार कलाकार राखेर छायांकन गरिएको चलचित्रका निर्देशकले सुटिङ स्पटमै पुगेर कथा फेरबदल गर्ने गर्थे । अघिल्लो दिन कलाकारले एउटा भूमिकाका लागि तयारी गर्थे, भोलीपल्ट कथा नै परिवर्तन भैसकेको हुन्थ्यो । पछि कथाकै कारण चलचित्रले समिक्षक र दर्शकको राम्रै गाली खायो ।

नेपाली चलचित्रका कलाकारलाई हिजोआज ५० लाखसम्म पारिश्रमिक दिन निर्माता तयार हुन्छन् । कलाकारलाई महंगो पारिश्रमिक दिएर अनुवन्धित गर्न सकेमा पनि उनीहरु ठूलै युद्ध जितेको महशुश गर्छन् । कलाकारका घर धाउने, अनुवन्धित गर्न ठूलै पावर लाउने निर्माताले के त्यो हिरोले अभिनय गर्ने चलचित्रको पटकथाका लागि मिहिनेत गरेका छन् ? के चलचित्रको कथा लेख्नेहरु हरेक कोणबाट सन्तुष्ट छन् त ?

रिलिज डेट पहिल्यै तोकेर कथा लेखाउँछन्: सामिप्यराज तिमिल्सिना

एक दर्जन बढी चलचित्र लेखिसकेका सामिप्यराज तिमिल्सिनालाई नेपाली निर्माताहरु चलचित्रको पटकथामा गम्भिर नभएको देख्दा उदेक लाग्छ । सामिप्य भन्छन्-‘पहिले भन्दा अहिले केही गम्भिर त बनेका छन् । तर, फेरि त्यो चिन्ता लामो समयसम्म टिक्दैन । पटकथा लेख्नेलाई राम्रो वातावरण दिनुपर्छ भन्ने सोच नै छैन । सकेसम्म चाडो सकेर सुटिङ गर्न पाए पुगिहाल्छ ।’

सामिप्यको अनुभवमा जब, पावरफूल कथा तयार पारिन्छ त्यसपछि बल्ल चलचित्र राम्रो बन्ने सम्भावना हुन्छ । तर, पहिले नै चलचित्रको रिलिज डेट तय गरेर कथामा काम गर्नेे निर्माता-निर्देशक धेरै छन् यहाँ । उनीहरुले कस्तो कथाको अपेक्षा गरेका हुन्छन्, अनुमान गर्न सकिन्छ ।
कलाकारलाई भनेजति पारिश्रमिक दिन तयार हुने निर्माता लेखकको हकमा भने मुठ्ठी कस्न खोज्छन् । चलचित्र मात्र लेखिने अवस्था अझै नरहेको सामिप्य बताउँछन् ।

उनी भन्छन्-‘मैले एउटा फिल्मको ५ लाख डिमाण्ड गर्ने गरेको छु । तर, अहिलेसम्म पुरा पैसा पाएको रेकर्ड छैन । पाउने रकम पनि एकैपटक आउँदैन । २० हजार, ३० हजार गरेर दिन्छन् । जसले गर्दा लेख्ने मुड पनि खलबल भैसकेको हुन्छ । आर्थिक रुपमा असन्तुष्ट लेखकबाट उत्कृष्ट कथाको अपेक्षा गर्न पनि सकिँदैन ।’ आफूले लेखेको कथा सोचेअनुसार पर्दामा नआउँदा पनि असन्तुष्ट बन्छन् लेखक ।

सामिप्यले भने- ‘अहिलेसम्म १२ वटा चलचित्र लेखेँ होला, पर्दामा आउँदा म कुनैबाट पनि सन्तुष्ट भइनँ । बरु, एउटा भूसको लोग्ने भन्ने छोटो चलचित्र लेखेको थिएँ, त्यसबाट भने सन्तुष्ट छु ।’

एउटा चलचित्र लेख्नका लागि नेपालका लेखकले बढीमा ६ महिना समय पाउँछन् । तर, त्यो ६ महिना निकै कम हो भन्ने सामिप्यको धारणा छ । उनी भन्छन्-‘कम्तीमा पनि १ बर्षको समय हुनुपर्छ । तर, यहाँ त चलचित्रको रिलिज डेट तोकेरै काम गर्ने प्रचलन हुँदा कथा हतारमा सक्नुपर्ने वाध्यता छ ।’

चलचित्रको कथा हतारमा लेख्ने मात्र होइन, त्यो कथा अनुसार आफूलाई ढाल्ने कलाकार पनि नेपालमा छैनन् । सौगात मल्ल, विपिन कार्की लगायतले त्यो प्रयास गरेता पनि ९० प्रतिशत कलाकारले पूर्ण कथामा ध्यान दिदैनन् । हरेक चलचित्रमा आफ्नो भूमिका फरक छ भनेर ठूला कुरा गर्नुबाहेक कुनै पनि कलाकारले भूमिका अनुसार आफूलाई मिहिनेत गरेको पाइदैन । बिहान एउटा चलचित्रको छायांकन सकेर बेलुका अर्को चलचित्रको छायांकनमा जाने हतारो धेरै कलाकारलाई हुन्छ । यसैले, उनीहरु आफ्नो भूमिका कस्तो छ भन्दा पनि सुगा रटाइमा काम गरिरहेका छन् ।

कथा दुरुस्त पर्दामा आउँदैन: प्रदिप भारद्धाज

नेपाली चलचित्रमा पछिल्लो समय चलेका लेखक हुन्, प्रदिप भारद्धाज । प्रदिप, नेपाली चलचित्रमा कथा, पटकथामा पनि मिहिनेत गर्नुपर्छ भन्ने सोचको विकास बल्ल हुन थालेको बताउँछन् । उनले भने-‘कसैले कथा लेख्ने समय दिने भन्दा पनि आफूले लिने हो । नेपालको अवस्थामा ३ देखि ६ महिना ठिकै हो । मैले ६ महिनाको समय लिएर चलचित्र लेख्नु गरेको छु । त्यो भन्दा कममा चाडै सक्नुपर्‍यो भन्ने निर्मातासँग मैले काम नै गर्दिनँ ।’

आफूले पुराना निर्मातासँग काम गरेकाले पनि उनीहरुले पटकथाको मर्म वुझ्न थालेको प्रदिपको भनाई छ । उनले, अहिले आफूले पाउने गरेको पारिश्रमिकबाट नेपालको परिप्रेक्षमा खुशी नै रहेको बताए । उनले भने-‘नयाँ निर्माताहरु चाँडो लेखिदिनुपर्‍यो भनेर आउनुहुन्छ, उहाँहरुसँग त म काम नै गर्दिनँ । पुरानाहरुमा पटकथा राम्रो बनाउनुपर्छ भन्ने सोच पलाएको छ ।’

प्रदिपले गुनासो गर्दै भने-‘मैले लेखेको कथामा ६० प्रतिशत मात्र पर्दामा उतारियो भने त्यो राम्रो हो भनेर मान्ने गरेको छु । यहाँ त, १५-२० प्रतिशत पनि कथा अनुसार पर्दामा उतारिदैन ।’

प्रदिपले कलाकारमा पनि कथा अनुसार मिहिनेतको आवश्यकता औल्याए । थिएटरबाट आएका कलाकारहरुले भने यसमा केही मिहिनेत गर्ने उनको भनाई छ । उनले, नेपालमा बल्ल कथामा मिहिनेत गर्नुपर्छ भन्ने कल्चरको सुरुवात हुन थालेको स्पष्ट पारे ।

कलाकारहरु कथामा भिज्दैनन्: अभिमन्यू निरबी

चलचित्र लेखनमा चलेको अर्को नाम हो, अभिमन्यू निरबी । उनको वुझाइमा नेपालमा पछिल्लो समय पटकथालाई महत्व दिने सोच बढेको छ ।
‘तर, यतिले मात्र पुग्दैन,’ उनले भने-‘कथा, पटकथामा निर्माताहरु गम्भिर त देखिनु भएको छ । तर, आर्थिक रुपमा पनि अझै कथामा लगानी गर्नुपर्छ भन्ने सोचको विकास भएको छैन । एउटा कलाकारलाई ३० लाख, ४० लाख पारिश्रमिक दिन तयार निर्माताहरु पटकथाकारलाई सस्तो ठान्नुहुन्छ । तर, कथा उत्कृष्ट नभई चलचित्र चल्दैन ।’

एउटा राम्रो कथा तयार गर्नका लागि ६ महिना समय लाग्ने अभिमन्यूको भनाई छ । तर, केही निर्मातालाई छाड्ने हो भने २ महिनामै कथा तयार पारिदिनुपर्‍यो भन्दै आउने धेरै रहेको उनले सुनाए ।

कथावस्तु राम्रो तयार भए पनि त्यसको २५ प्रतिशत पनि पर्दामा नआएको गुनासो अभिमन्यूको छ । उनले भने-‘हामीले लेखेको कथा पर्दामा हेर्दा निकै असहज लाग्छ । चलचित्रको अन्तिम ड्राफ्ट तयार भएपछि त्यो हलसम्म आउँदा ६ वटा स्टेज पार गरेर आउँछ । तर, त्यो ६ वटै स्टेज निकै फितलो हुन्छ ।’

नेपालमा अधिकांश कलाकार कथामा भिज्दै नभिज्ने अभिमन्यूको भनाई छ । ‘हुनत, यसमा हाम्रो पनि कमजोरी होला । हामीले उसको भूमिकालाई कथामा राम्रोसँग वुझाउन नसकेको पनि होला ।’

यसमा कुनै शंका छैन कि, नेपाली चलचित्र चुकेकै स्क्रीप्टमा हो । कलाकारका लागि महंगो पारिश्रमिक दिन तयार नेपाली चलचित्रका निर्माता कथामा फिटिक्कै मिहिनेत गर्दैनन् । हुनत यहाँ कस्तो कथामा चलचित्र बनाउने भन्ने वुझेका निर्माता नै कम छन् । अरुको लहलहैमा, हिरोइनसँग हिमचिम गर्न पाइन्छ भन्ने आश्वासनमा लगानी गर्ने धेरै छन् । चलचित्रको कुन पाटो शक्तिशाली हो भन्ने नवुझिकन लगानी गर्ने कुनै दृश्यका लागि क्यानभास तयार गर्दा लोभ गर्ने तर बेलुकी हिरोइनसँग बसेर मदिरामा रम्न पाए मख्ख हुने निर्माता धेरै छन् ।

हो, समय अनुसार कलाकारलाई पनि पारिश्रमिक दिन आवश्यक छ । तर, कलाकारलाई मात्र पारिश्रमिक थोपार्दैमा चलचित्र चल्ने ग्यारेन्टी हूँदैन । पहिले, चलचित्रको मेरुदण्ड कथावस्तुमा ध्यान दिन आवश्यक छ । होइन भने, हलमा चलचित्र चलेपछि करोडौ कमायो भनेर हल्ला फिजाउने अनि घरमा पुर्पुरोमा हात राखेर बस्नु बाहेक अरु उपाय नै हुँदैन ।

अनमोलदेखि साम्राज्ञीसम्मः कसको स्टार पावर कति ?

पेलाईमा निर्माता, ‘मुर्गा’ संस्कृति कहिलेसम्म ?

यो खबर पढेर तपाईलाई कस्तो महसुस भयो ?

12%

खुसी

16%

दुःखी

16%

अचम्मित

4%

उत्साहित

52%

आक्रोशित

ट्रेन्डिङ

Advertisment